Specialista HRAktuální informace z oblasti vzdělávání a rozvoje v ČR

Co vlastně dělá specialista rozvoje a vzdělávání zaměstnanců?

Publikováno 20.09.2015 v 16:43 v kategorii Vzdělávání, přečteno: 99x

Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců


Specialista vzdělávání a rozvoje zaměstnanců plánuje, připravuje a zodpovídá za realizaci vzdělávacích činností a aktivit dalšího rozvoje zaměstnanců. Mezi jeho hlavní činnosti tedy patří:


  • Identifikace personálních potřeb firmy.
  • Organizace vzdělávacího procesu podle potřeb firmy.
  • Příprava vzdělávacích aktivit.
  • Sestavování vzdělávacích plánů.
  • Sledování legislativních změn v pracovně právní problematice.
  • Sledování nových forem a možností dalšího vzdělávání.
  • Spolupráce s jednotlivými útvary při sestavování vzdělávacích plánů a přípravě vzdělávacích aktivit.
  • Spolupráce s vedením společnosti při vytváření programů kariérového růstu a vzdělávávaní.
  • Stanovení požadavků na pracovní pozice.
  • Vytváření programů kariérového růstu zaměstnanců.

Komentáře

Celkem 0 komentářů

  • Neregistrovaný uživatel

    Jméno: Přihlásit se

    Blog:

    Obsah zprávy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovězte na otázku: Co je dnes za den?